lørdag den 12. maj 2012

Vind en pude...




Min hjemmeside www.nanettefribert.dk er blevet 1 år.
Det fejrer jeg med en give away, hvor du kan vinde denne pude. Du kan få op til tre lodder på følgende måde:

1. Læg en kommentar her på bloggen og tilmeld dig som fast læser= 1 point

2. Klik for ”synes godt om” på min Facebook-blog = 1 point

3. Kopier ovenstående billede og føj det til dit sidepanel på din blog = 1 point

Skriv om du har 1, 2, eller 3 lodder i konkurrencen.

Jeg trækker lod søndag den 10. juni

























 Dejlig dag til dig fra Nanette


20 kommentarer:

  1. To lodder :-)

    multi_1995@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hej Nanette.2 lodder :-) Har også synes godt om på facebook og delt. God søndag

    SvarSlet
  3. Hej...

    Jeg deltager med 2 lodder og glæder mig til at følge din blog :)
    Måske jeg oveni købet bliver den heldige ejer at denne fantastiske pude...

    Mange hilsner
    Line Juul Elley

    SvarSlet
  4. Hej Nanette

    Sikke en fin pude, jeg deltager med 2 lodder ( kommentar/ fastlæser, link på min blog)

    Med venlig hilsen Menneskeskrumlet

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen. Det er en stor dag når ens blog fylder 1, næsten ligesom når ens barn har sin første fødselsdag ikke?

    Hov og så vil jeg da også gerne vinde den flotte pude så jeg deltager med et glad fødselsdagslod.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Marina
      Det er min hjemmeside der er blevet 1 år! jubii. Har skrevet på min blog i et halvt års tid.Dejlig dag til dig!

      Slet
  6. Skøn skøn pude så 3 fuldfede vinderlodder til mig - og tillykke med Blogfødselsdagen ;-)

    SvarSlet
  7. Hejsa...
    Først tillykke...
    Det er nogen skønne ting du laver og helt klart en blog jeg vil glæde mig til at følge fremover.
    Jeg har selv lige været til en workshop med læren i teksttiltryk, og jeg blev ret bidt af det ;))
    Jeg kaster 2 lodder ind i din give away

    SvarSlet
  8. Åh, den pude vil gerne til Silkeborg:)

    SvarSlet
  9. Den pude vil så gerne til Silkeborg:)

    SvarSlet
  10. Husk at skrive hvor mange lodder I ønsker at deltage med og melde jer til FB, som fast læser eller linke til min blog :-)

    SvarSlet
  11. Ett lodd til meg takk:)

    SvarSlet
  12. Tillykke med fødselsdagen...jeg snupper 3 pragtfulde lodder og krydser fingre ;-)

    SvarSlet
  13. Your game is on my sidebar ,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    Bloglovin Petite Armoire


    Greetings
    Bernadett
    3 lods
    Happy Anniversary.:)

    SvarSlet
  14. Melder mig med 2 lodder, den vil min datter på 6 år elske!
    Tillykke med fødselsdagen, ser frem til et år mere med pragtfulde indlæg.
    Kram Trine

    SvarSlet
  15. Hej Nanette

    Tillykke med blogfødselsdagen.

    Jeg vil meget gerne vinde din pude. Jeg har nemlig en søn på 7, der er ved at lære alfabetet, og denne pude vil se så fin ud på hans værelse :-)

    Jeg deltager med tre lodder.

    Venlig hilsen
    Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  16. Very nice gift, I hope for the best.
    2 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  17. Deltager med 2 lodder (delt på blog + fast læser)

    SvarSlet