tirsdag den 19. juni 2012

Det musikalske hjørne


Nu skal jeg fortælle jer om tre små fisk,
som nær var havnet på en fiskerhandlers disk.
De tre små fisk, de svømmede rundt,
for deres mor havde sagt, at svømning var sundt.

Billedet til højre er en illustration til børnesangen "De tre små fisk". Det andet er en abstrakt tegning, hvor jeg har malet med tusch. Der dukker nye figurer op, jo mere man kigger på billedet, ligesom når man en sommerdag ligger på ryggen i græsset og ser skyerne drive forbi.


4 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt. Er også helt vild med noder og ikke mindst det at spille klaver. Har selv fået mit eget klaver flyttet helt op på 3. sal, hvilket jeg er så glad for. Spiller du også selv?

    SvarSlet
  2. Jeg havde også engang et klaver...det var så hyggeligt ;-)

    SvarSlet
  3. Tak. Musikken står min mand for, og det er meget hyggeligt:-)

    SvarSlet