torsdag den 12. juli 2012

Danmarks smukkeste landsby

En sommerhilsen fra Sønderho, som er kåret til Danmarks smukkeste landsby! Jeg er så enig, jeg elsker denne vidunderlige by, naturen og vores skønne fanøhus, hvor vores familie samles. Her har jeg holdt mange dejlige ferier. 

Billederne nedenfor er:
1. Vores hus og vores piger i fanødragt
2. Sønderho Kro
3-8. Stemningsbilleder fra Sønderho
9-10. Stemningsbilleder fra stranden
11. Sønderho Mølle
12-13 Flere billeder fra stranden
























7 kommentarer:

  1. Hvor smukt! Jeg skulle lige tjekke det første foto en extra gang, om det var et maleri el. lign... men så læste jeg din tekst. Meget, meget fint!

    Jeg har aldrig været på de kanter, men dine fotos gør bestemt god reklame!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Tak Lisbet! Her er så skønt. Det er en meget smuk ø, og der sker mange ting kulturelt, musikalsk og samtidig er der fantastiske naturoplevelser, bl.a. kan man komme på sælvandring.Fanøhusene er en oplevelse i sig selv, med en lang og spændende historie.

    SvarSlet
  3. Ser dejligt ud, meget smukt :o)

    SvarSlet
  4. Sikke dog et fantastisk sted - og sikke nogle fantastiske huse - det er jo det rene idyl!

    Tak for din tilmelding på min blog.

    God aften
    Karina

    SvarSlet
  5. Jeg får helt tårer i øjnene, når jeg ser dine dejlige blilleder fra Sønderho, det er som at komme tilbage til min barndoms ferier på Fanø. Jeg er gammel Esbjegpige og, er kommet rigtig meget til denne dejlige ø. Jeg har lige sendt en mail vedr. bukser i silke, men det er en hel anden sag.
    Glad hilsen fra
    Birthe Dahl, Almind

    SvarSlet
  6. Hej Birthe
    Jeg har ikke modtaget din mail. Prøv at sende den igen.

    SvarSlet