onsdag den 5. september 2012

Bordkort i nyt design






























Så er der lidt nyt fra disse kanter - ideer til bordkort. Jeg har været til en stor fest, hvor jeg havde kreeret alle bordkortene. Måske du kan blive inspireret?

Ligesom det er dejligt at få et håndskrevet kort eller brev, så er det også en fornøjelse at sætte sig til et flot dækket bord med bordkort, hvor der er gjort lidt ekstra ud af det. De er lavet af bånd i forskellige farver. Tekst er skrevet på pc'en. Navnelisten printes ud, hvert navn klippes ud og limes på båndene. Jeg har brugt pailletter og blomster, som jeg har stanset ud af gamle søkort, farvestrålende magasiner, japansk papir og af nodepapir fra gamle nodehæfter.

Har du en god idé til sjove, fine kreative bordkort, så link til din blog under kommentarer og vis os din ide! 

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, enkle og dekorative. Og du har ret - det er en extra fornøjelse, når det er håndlavet!

    Kommer til at tænke på TV-serien MATADOR... og Maud Varnæs's smukt hånddekorerede bordkort. Kan du huske det afsnit? (Ellers bli'r MATADOR genudsendt fra på lørdag, så vi alle kan få genopfrisket erindringen! Glæder mig... :-))

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK! Ej Matador... det bliver hyggeligt at se igen. Lisbet du er så kreativ, skal du ikke være med til bordkortudfordringen/legen?

      Slet
    2. Det er altid fristende at være med, hvor der sker noget kreativt... så måske jeg kaster mig over bordkort på et tidspunkt - når jeg får tid til det. :-)
      *SMIL* og god weekend fra Lisbet

      Slet
    3. Det bliver spændende at se! Jeg glæder mig også til at læse din nye bog :-)

      Rigtig god weekend til dig!

      Slet
  2. Hoooold nu op et kæmpe (pille)arbejde!! Så fint :-)

    SvarSlet