mandag den 29. oktober 2012

Design i børnehøjde

Børnetegninger er skønne! Her har jeg overført mine pigers tegninger til puderne. Det er så hyggeligt med en seng med sjove, personlige og dekorative puder. På børneværelset skal der være plads til leg, hygge og hemmeligheder med venner og veninder. Kunsten er at indrette personligt og kreativt. Vores næste projekt er at indrette tween-værelser.

Har du en projektor, kan tegninger også overføres som en anderledes og personlig vægdekoration. Du kan enten bruge en gammeldags overheadprojektor og male motivet på væggen, eller du kan bruge en computerprojektor.
 
Har du lyst til at komme på kursus i tekstiltryk, hvor du kan lære at overføre dine børns tegninger til tekstil, så tilmeld dig mit nyhedsbrev, og jeg vil sende dig information om kurser. 
 

3 kommentarer:

  1. Rigtig sød ide, og hvor er de fine!
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. JAA!! Jeg elsker også børnetegninger, de sjove perspektiver og umiddelbarheden er fantastisk. De er super fine de puder :-)

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord og smil fra mig!

    SvarSlet