fredag den 19. oktober 2012

Efterårsstemning i Sønderho

Sønderho er jo kåret til Danmarks smukkeste landsby. Selv i disse dage, hvor vi mærker efteråret med regn og rusk, så er her vidunderlig smukt. Min blog handler som I ved om tekstiltryk, malerier, collage, farver og kreative DIY, men jeg er så vild med at fotografere, så her er en lille stemningscollage. Jeg elsker de uger om året, hvor vi er i Sønderho i vores familie-fanøhus fra 1861. Jeg håber, at du nyder billederne, og måske får du lyst til at besøge øen en dag.
 
 

2 kommentarer:

  1. aii prøver lige igen...ser super lækkert ud Nanette :-D

    SvarSlet
  2. Tak :-) Det røde hus er vores familiefanøhus. Der er også blevet super hyggeligt og fint indenfor. Du ved hvor skønt det er at indrette. Du har jo dit vidunderlige palads. Det bliver så lækkert. Jeg glæder mig også til at se dit nye værksted.Knus

    SvarSlet