fredag den 5. oktober 2012

Leg med tekstiltryk

En dejlig dag, hvor der har været fuld drøn med tekstiltryk. Helene har lært at trykke med serigrafirammer og kan nu efter en dag med inspiration, teknikker og sjov med at blande farver, arbejde videre derhjemme. Det er muligt at indrette sit eget mørkekammer og tekstiltrykke, selv om man ikke har et fancy atelier. Har du lyst til at lære at trykke på stof og papir, så tilmeld dig nyhedsbrevet, så sender jeg en mail med datoer, sted og pris på workshops.
 
Rigtig dejlig weekend til dig!

5 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud, jeg elsker bare at trykke!!! Det kan være vi skal lave et blog træf med tryk en dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé! Det vil jeg gerne være med til :-)

      Slet
  2. Bare ordet "serigrafi" vækker dejlige, varme minder... Det var en del af min dekoratøruddannelse for 30 år siden. Har ikke arbejdet med det siden, selv om jeg har ramme og andet værktøj. Men(!) jeg mangler filmen til rammerne og selvfølgelig "mørkekammeret". Kunne være sjovt at prøve igen... :-)

    God weekend! *SMIL* fra Lisbet

    PS. Ku' du ikke tænke dig at føje min blog til dig blog roll/liste? Du er på min... ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser og lyder det spændende(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde produkter fra Badeanstalten(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-14.html

    SvarSlet
  4. Jeg var så heldig at min gode veninde Nanette ville lære mig at tekstil-trykke, det var utrolig spændende og særdeles inspirerende :-) Det kan virkelig anbefales!!
    Jeg var godt nok imponeret over, hvor meget man kan trykke/kreere på forholdsvis kort tid. Kort sagt en supersjov dag, det er jo leg for voksne piger.

    SvarSlet