søndag den 25. november 2012

Workshop i mit nye atelier

Tak for den store interesse for min give-away. Både for alle de søde hilsner og de fantastiske blogindlæg, som mange af jer har skrevet. Velkommen også til nye læsere! Jeg glæder mig til at møde den af jer, der er heldig at vinde workshoppen i tekstiltryk. Vinderen får mulighed for at få eget design/tegning/billede på en serigrafiramme. Den kan så bruges til at trykke på stof, lærred og papir. Det bliver en kreativ og sjovt dag!
 
Vinderen får tilsendt et gavekort, som så kan ligge under juletræet den 24. december. 
Der er så hyggeligt på Kronborg.

Til alle jer, der allerede nu ved, at I på kursus, så er datoerne her:

Jeg holder workshop i tekstiltryk 12. januar 2013 kl. 10-16
og i eksperimenterende maleri og collage 16. februar 2013 kl. 10-16

Du kan læse mere om kurserne på min hjemmeside.
 
Det er bygningen til højre, hvor jeg holder til fra 1. december. Jeg glæder mig!
 

7 kommentarer:

  1. Sikken nogle fantastiske omgivelser du arbejder i, sikken en kilde af inspiration lige udenfor døren.
    Mvh Pia

    SvarSlet
  2. Hold nu op hvor ser der fantastisk ud! Det er da umuligt ikke at blive inspireret med de omgivelser! Håber jeg får mulighed for at komme på kursus hos dig i det kommende år, det er jo altid sjovt at få nye input!

    SvarSlet
  3. Jeg glæææder mig til at åbne mit nye lille værksted på lørdag! Der er så skønt på Kronborg. Ser også frem til at møde jer, der vil på en kursus-krea-dag i tekstiltryk eller eksperimenterende maleri.

    SvarSlet
  4. Hej Nanette
    Hvor er det et fantastisk sted!!! Glæder mig meget til at se billeder fra dit værksted :-)
    Mange hilsener

    Mette

    SvarSlet
  5. Har lige opdaget din blog.
    Fantastisk inspirerende og fantastiske omgivelser, glæder mig til at følge med.
    Håber en dag at komme på et af dine tekstilkurser.
    Håber der komme mange til Kronborg i denne weekend.

    KH Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen her på min blog! Det er så sjovt at arbejde med tekstiltryk. Der er så mange muligheder. Det er berigende og det giver mig en stor glæde. Du er meget velkommen på et af mine kurser.

      Slet
    2. Tak,
      Jeg har netop skrevet det på min ønskeseddel.

      Slet