tirsdag den 4. december 2012

Inspiration til kreativ julepynt

...siger tigeren til lille Sorte Sambo. Det er det sjove og finurlige papir der gør julehjerterne lidt mere spændende.
Lidt krea-julepynt i vinduet i mit værksted. I glasvasen ligger en lyskæde, og så kan jeg ikke få nok af kogler. De kan jo også males. Troldegrenen skal males selvlysende pink eller orange. Jeg er på udkig efter noget maling. Jeg blev inspireret af Jette- Snullemor, og så har jeg givet mine julehjerter mit eget personlige touch. Det ene af julehjerterne er med tryk på papir med en serigrafiramme, og bagsiden er syet med lilla glimmer-skumark. Frem med papir og symaskine og kreer dine egne julehjerter. 
 
Skriver du julekort, kan du få inspiration ved at læse nogle af mine tidligere blogindlæg:  Julekort

10 kommentarer:

  1. De er fine, jeg kan specielt godt li' det hjerte med grenene og den neongule snor... jeg har også syet nogle nye med neon sytråd i år ; ) men nu får jeg lyst til sådan nogen med grene også... er det eget tryk måske ? ; )
    Skønt at vi kan inspirere hinanden : )

    SvarSlet
  2. Ja skønt, at vi kan inspirere hinanden. Jeg har taget et billede i skoven, derefter har jeg lagt det ind i photoshop, filtreret alle gråtoner fra, og så har jeg i mørkekammer fået motivet over på en serigrafiramme. Så er det klar til at trykke med. Det er så sjovt at lege med :)

    SvarSlet
  3. Fint! Og jeg er for en gangs skyld i julestemning i år! Det plejer jeg ellers at være i september, og så er det feset af i december...

    SvarSlet
  4. Super god ide at trykke på papiret du laver hjerter af, der fik jeg lige en ide herligt:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine, dine hjerte. Og ja, kogler kan man da bare ikke får nok af. Har det på sammen måde.

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint alt sammen :-)

    SvarSlet
  7. I kreative bloggere, I må linke til jeres kreationer, når I får designet noget DIY-julepynt.

    SvarSlet
  8. Hvor er de skønne! Jeg må straks ud og finde neonfarvet sytråd :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare flot,
    Tak for inspirationen.

    SvarSlet