fredag den 21. december 2012

Se om du vandt i min give away!

Rikke Røjkjær
Et stort tillykke til dig!
 Jeg glæder mig til at se dig til en kreativ dag
 på mit værksted Kronborg 16C.


Tak til alle jer der har deltaget i min give away!
52 kvinder deltog med 201 lodder!

De to næste datoer med tekstiltryk er:
lørdag d. 12. januar og lørdag d. 19. januar 2013.
Du kan læse mere her
Du kan tilmelde dig mit nyhedsbrev, hvis du vil være opdateret. 
Ved du allerede nu, at du vil med på kursus, så send mig en mail på info@nanettefribert.dk

Jeg ønsker jer alle en glædelig jul

8 kommentarer:

  1. Eeeej Rikke hvor er du heldig! Nanette, jeg må afsted på kursus hos dig når min baby er vel ude af maven! Glædelig jul til jer begge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære My
      Du er hjertelig velkommen på et af mine kurser. Jeg ønsker alt det bedste for dig og din baby. Rigtig glædelig jul fra Nanette

      Slet
    2. Tak skal du have! Du kan være sikker på jeg kommer, mine forældre bor i Hellebæk så det er jo oplagt at kombinere en hyggelig weekend :) Godt nytår til dig!

      Slet
  2. Stor tillykke til Rikke - uhh er alså lidt misundelig.

    Mona

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til Rikke... og rigtig god fornøjelse! :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  4. Stort tillykke til Rikke, er sikker på hun får en skøn oplevelse :-)

    SvarSlet
  5. Nei nei nei.....er det virkelig MIG!!!! Jamen det er jo for vildt. Skal jeg så på kursus. Wouw.
    YYIIIIPEEEEEE!

    (rikkerojkjaer@gmail.com)

    SvarSlet
  6. TILLYKKE til Rikke og rigtigt glædelig jul til dig.

    Tak for alle de fine og hyggelige vinter og julebilleder du har bragt på den seneste.

    SvarSlet