fredag den 4. januar 2013

Populære blogindlæg fra 2012

Det er sjovt at se, hvilke blogindlæg, som topper hos jer læsere. Jeg har skrevet på min blog i lidt over et år om de kreative projekter, store som små, som optager mig. Maleriet på billedet, som jeg malede sidste år, hænger nu i køkkenet i den skønneste villalejlighed på Frederiksberg. Blogindlægget er det 3. mest læste. 


Jeg har linket til de mest læste indlæg i 2012:


1. Uroer til børneværelset
2. Genbrug gaveæsker til kreative kort
3. Kunst i køkkenet
4. Inspiration til kreativ julepynt
5. Børnetegninger på puder 

6. Bordkort i nyt design
7. Leg med tekstiltryk
8. Uroer
9. Malerier med collage
10. Kaffevarmer i sølvstof
11. Maleri og tekstiltryk på bloggen

12. 1. dec. og 1. dag i mit nye værksted  
Sidste år lavede jeg en række blogindlæg om farver. Dem er jeg glad for, både fordi farver fylder så meget i mit arbejde med malerier og tekstiltryk, men også fordi det var en rigtig sjov opgave at sammensætte collager med samme nuancer. Der er stadig mange farver at tage af, så jeg tager tråden op igen på et senere tidspunkt. 

2 kommentarer:

  1. Har lige klikket mig igennem alle 12 indlæg, og er endnu engang imponeret - det er simpelthen sådan nogle fine ting du kreerer :)

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord Anita. Det glæder mig meget!

    SvarSlet