lørdag den 9. marts 2013

Den flerfarvede elefant, hekse og andre fine motiver


Lidt billeder fra dagens workshop i tekstiltryk, hvor der blev trykt på stof, papir og på strik.



Mettes fine design. Elefanten er, som du kan se på billedet, trykt med flere farver på en gang.
 Susanne strikker og syr børnetøj. Hun eksperimenterede med print på strik. Susanne sælger sit børnetøj her.


Det klasiske smukke motiv trykt på uld. Det blev så godt!! Det skal bruges til en kaffevarmer. Se her på Mettes blog.

En hyggelig dag, hvor alle fik styr på teknikker, bindere, mørkekammerteknikker, og de fik leget med at blande farver og trykke fine motiver. 
Vil du med på kursus, er der kun to workshops i tekstiltryk inden sommerferien:
20. april 2013 kl.10-16
4. maj 2013 kl. 10-16
Kurserne afholdes i mit værksted Kronborg 16C

6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig, til det bliver min tur :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver en kreativ og sjov dag. Skal du også trykke på strik? Jeg glæder mig til vi ses :-)

      Slet
  2. Tak for en super dejlig dag, med masser af indput, der nu skal føres ud i livet.
    Fantastiske rammer, både dem vi lavede og dem vi var i.
    Jeg glæder mig til at arbejde videre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Mette. Du fik jo virkelig nogle skønne motiver på dine rammer. Hyggeligt at møde dig :-)

      Slet
    2. I lige måde.
      Jeg har syet kaffevarmeren, billedet er på bloggen :)

      Slet
  3. Hej Nanette
    Jeg har syet en sweatshirt med elefanten og prikkerne :)
    Kom og kig.
    /Mette

    SvarSlet