fredag den 26. april 2013

Så er jeg på Pinterest!!


Et billede af min side på Pinterest.
Det er så sjovt... og hold da op hvor kan man bruge meget tid på Pinterest. Til jer, der ikke kender det endnu, er det en opslagstavle på nettet, hvor du kan se billeder af lige de ting, som har din interesse. Du kan følge andre, der lægger billeder ind af kunst, mad, mode, haveinspiration og alt muligt andet, og du kan få din egen side på Pinterest, hvor du kan oploade billeder og pinne de billeder, du kan lide.

Jeg har lagt billeder ind af malerier, print på stof, illustrationer, DIY, kreapuder osv. Både mine egne, men også billeder fra kunstnere og kreative mennesker der inspirerer mig.

Har du lyst til at følge mig på pinterest og se, hvad jeg synes er noget særligt, så kan du klikke her

6 kommentarer:

  1. Jeps... Pinterest er en værre tidsrøver, men hvor kan man dog hente meget inspiration til alt muligt!
    Smukke fotos du allerede har delt med Pinterest-folket!
    Velkommen til!
    *SMIL* og god weekend...
    //Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Ja der er meget inspiration og mange smukke billeder.

      Slet
  2. Smiler ... så måtte du overgir dig til tidsrøveren Nanette ;O)

    Mona

    SvarSlet
  3. Uh ja Pinterest er et fantastisk sted fyldt med inspiration, men en værre tidsrøver... Spændende boards du allerede har lavet, må ind og pinne :)
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Tak. Rigtig god søndag til dig!

    SvarSlet