lørdag den 11. maj 2013

Besøg hos Snullemor

Den smukke magnolia er fra Jettes have. Netop lige sprunget ud, da jeg var på besøg. Vi havde en dejlig dag med frokost i haven og mange timers meget hyggelig snak. Jettes kreativitet, malerier og hendes små lapper med tegninger ... de er SÅ fine! Jeg kan virkelig godt lide hendes stil, og derfor glæder jeg mig meget til det nye design til min blog, som er på trapperne, og som Jette står bag. Når det er klar, udlodder jeg en give away for at fejre det! Kig ind på No21 Snullemors blog her.
 
Jeg har lagt en del billeder ind på Pinterest. Det er en tidssluger, men også meget inspirerende  - og jeg er blevet ret bidt af det! Har du lyst til at følge min side med mange ideer og smukke billeder, så kan du tilmelde dig her.  
 
Så er min sidste workshop inden sommerferien afholdt. En dag på Kronborg i mit værksted, hvor der blev eksperimenteret og leget med tryk. Desværre glemte jeg mit kamera, så jeg kan ikke vise jer billeder fra dagen. De fik lavet mange fine tryk. En dejlig energi og glade kursister, der lærer nyt :-) !! Har du lyst til at deltage på et af mine kurser til efteråret/sensommeren, så hold dig orienteret her på bloggen. Du kan også tilmelde dig mit nyhedsbrev ved at klikke på stjernen med kaffebønnetryk.    
 
 


6 kommentarer:

  1. Ej altså! Hvor fint! Og så fint med stjernen i dit tryk forneden!
    Ja, vi havde bare en hyggelig dag : )

    SvarSlet
  2. Magnolia'er er SÅ smukke, ville ønske vi havde en i haven...
    Hvor lyder det hyggeligt med kaffe og snakkerier, det er skønt når blogverdenen kan bringe det med sig :)
    Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ønsker mig også en Magnolia i haven. Selvom de blomstre så kort tid, så er de helt eventyrlig smukke i de få dage, det varer.

      Det er rigtig hyggeligt og berigende at mødes IRL!:))

      Slet
  3. Det lyder som en dejlig dag :-) spændende at se din blog forvandle sig....

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har siddet sammen ved Mac'en Jette og jeg, og jeg ved at det bliver SÅ fint. Jeg glææææder mig til at se det endelige resultat.
      Dejlig dag til dig Mette.

      Slet