søndag den 26. maj 2013

Sambo er med på noderne


Klippe-klister-krea-collager med gode sager. Det er noget jeg kan li'. Jeg arbejder deruda' med søkort, noder, gamle børnebøger, neonfarvede klistermærker, kageservietter, gaveæsker og trykker med serigrafirammer med neonfarvet maling. Grib saks, lim, og hvad du kan få fingrene i af gamle bøger og sjovt papir og kreer dine egne collager. Til dig, der hellere vil købe en collage, så kommer der flere illustrationer og collager til salg, når jeg får åbnet min lille butik her på bloggen.

6 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare kreativt ud - flotte farver og mønstre.

    SvarSlet
  2. Smukke ting .. det er du bare en ørne til ;O)
    Fin header du har fået.

    Mona

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord Mona :-)
    Jette er ved at lave nyt blogdesign til mig.

    SvarSlet
  4. Det ser godt nok cool ud - og enormt hyggeligt :-) :-) Søkort... dét gad jeg godt at have fingre i (ps: har du løst "problematikken" med at forstørre spirograph-mønstrene) Din nye header er SÅ flot!!!

    SvarSlet
  5. Tak Anne-Mette :-). Jeg vil lege med Spirograph mønstrene, når jeg får tid, og eksperimentere med at forstørre dem, uden at de bliver kornet.

    Jeg er SÅÅÅ glad for min nye header :-))

    SvarSlet