torsdag den 20. juni 2013

Give away... vind en unika-tehætte

Så er det som lovet tid til at fejre, at jeg har fået nyt blogdesign. Vil du gerne vinde en tehætte med print, som jeg har designet og trykt, så skal du gøre følgende:

Du kan få op til fem lodder. 
1. Læg en kommentar her på bloggen og tilmeld dig som fast læser på Bloglovin'= 1 point
2. Klik for ”synes godt om” på min Facebook-blog (Like til  FB- bloggen og ikke det enkelte indlæg. Klik i øverste højre hjørne lige under det store billede.:-)) = 1 point
3. Tilmeld dig mit nyhedsbrev = 1 point
4. Kopier billedet fra mit sidepanel og føj det til dit sidepanel på din blog = 2 point
 
Skriv, hvor mange lodder du deltager med.
 
Jeg trækker lod torsdag den 4. juli 2013.
 
 
[Pssst...maleriet i baggrunden er til salg, men det er tekanden ikke:-)]

22 kommentarer:

  1. Jeg putter et enkelt lod i puljen.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Nanette. Jeg vil gerne være med på 5 lodder.

    Mona

    SvarSlet
  3. Hej Nanette -
    Sikke en skøn te-hætte, som vil passe perfekt ind i den nye stil, jeg PRØVER at gennemføre herhjemme p.t.! Må sætte alle lodder ind på at vinde! Så ... 5 lodder i puljen fra mig! :-)
    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  4. viil gerne deltage med 1 lod.

    SvarSlet
  5. Jeg hapser lige et lodd;)

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med :)
    3 lodder
    God weekend
    KH Mette

    SvarSlet
  7. Ej hvor er den super fin!! :) Jeg deltager gerne med 1 lod :)

    SvarSlet
  8. Haps... 1 lod til mig. Den skønne tehætte vil gøre sig godt hos mig...

    SvarSlet
  9. 2 lodder til mig :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg er med på 3 lodder

    // Eva // eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg må nøjes med 2 lodder i denne omgang, men så krydser jeg til gengæld fingre for dem :-)

    SvarSlet
  12. Hej.
    Altid dejligt at se ind hos dig.
    1 lod til mig :)
    KH Anne - Anne@axelsson.dk

    SvarSlet
  13. Åh den tehætte er så fin, at jeg håber atd en bliver min. Jeg deltager med tre lodder og krydser fingere for, at jeg bliver den heldige vinder.

    SvarSlet
  14. 3 stk :)
    nicole@live.dk

    SvarSlet
  15. Pheeww...Var det lige ved at glemme det Nanette!!! Sikke en skam det havde været. Men jeg nåede det :-) Og med en halv time tilbage må jeg nøjes med 3 lodder - hvilket er fint!! Og så skal jeg kun krydse fingre en halv times tid ha ha...

    SvarSlet
  16. Sælger du thehætter?

    SvarSlet