onsdag den 5. juni 2013

På mit skrivebord i dag...





7 kommentarer:

  1. ser SPÆNDENDE ud Nanette :-) Bogen der har jeg osse haft lidt kig på.... Fandt du den i Art de Vos? Glæder mig til at høre om dine eksperimenter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Bogen har jeg købt brugt af Mette. Hun har haft en del bøger til salg på sin blog, Finurlige Finesser.
      Jeg glæder mig til at eksperimentere med den nye Siebdruckpaste. Den skulle være god sammen med acrylmaling, så farven ikke tørrer ind på serigrafirammen

      Slet
  2. Det ser lækkert ud - den bog vil jeg gerne kigge i ; )
    Det er dig som har lavet grå baggrund på billederne ikk'?
    Tænker lige på det der jeg bøvlede med... men der var baggrunden vist lysere...
    : )

    SvarSlet
  3. Ja, der var jeg heldig, men du var også heldig, da du købte Politikens bog om mønstre :-)) Den har jeg kigget efter længe.
    Det er mig, der har lavet den grå baggrund. Tak for den fine skrift- ih den er fin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå det var dig der fik den bog hos Mette - jeg var ikke hurtig nok! Faktisk fik jeg heller ikke mønsterbogen... en eller anden var hurtigere end mig desværre :"( Så ingen bøger til mig i denne omgang!
      : )

      Slet
    2. Men jeg kan jo se den en dag hjemme hos dig... håber jeg ; )

      Slet
    3. Ja det kan du!! Glæder mig til vi ses :-))

      Slet