mandag den 3. juni 2013

Sommer i Aarhus og nyt blogdesign

 
En by jeg virkelig godt kan lide... dét er Aarhus! Dejligt at være tilbage. Her får du et par stemningsbilleder fra weekenden.

 
Jeg var forbi Bogø Design og Aart de Vos, der sælger kunstnerartikler. Begge steder fik jeg udsøgt god betjening! Jeg vender helt sikkert tilbage. Jeg fik mange fine prøver, som jeg skal eksperimentere med. Blandt andet er jeg interesseret i at finde ud af, hvilken acrylmaling der egner sig til at trykke på lærred, uden at det tørrer ind på serigrafirammen.


Har du lagt mærke til Jettes fine blogdesign, som hun har designet til mig. Jeg er SÅ glad for min nye header. 
Kig forbi dygtige Jette på hendes blog.

4 kommentarer:

  1. Åhhh Århus, sikken ungdomsminder der kommer frem ;-) Tak for billederne.....og så endda i solskin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også mange gode minder fra Århus. Jeg har været på højskole lige syd for Århus, da jeg var 20 år :-)

      Slet
  2. JA!!!!!! Århus - SMIL!!!!!! Og SÅ fint blogdesign, kan godt forstå du er glad for det. Dejlig dag til dig....

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig dag også til dig søde Mette og tak for bogen.

      Slet