søndag den 17. november 2013

I´ve got mail...

Jeg har vundet en give-away hos Anne-Mette. Se den fine pakke, som posten havde med til mig! Er der noget, jeg er vild med, så er det overraskelser, og se lige den fine indpakning!!!

Jeg har fået et fint fjertryk i ramme, forskellige tryk som jeg kan bruge til mine collager, og det smukkeste søde kort. Ih hvor er jeg heldig! 1000 tak Anne-Mette. Både fjertryk og kort skal op at hænge på min gallerivæg.
 
Kig ind på Galleri Larsen, hvor Anne-Mette skriver om sine billeder og diverse krea-sysler.

6 kommentarer:

  1. Søde Nanette... jeg er rigtig glad for at kort og fjertryk (plus det løse) faldt i god jord... Det gør glæden ved at have lavet det ekstra stor! Håber du ved at det var fordi jeg var "optaget af andet" (så og sige :-) ) at det tog lidt tid inden du og de andre fik jeres ting. Godt det nåede frem; hende der havde vundet vasen fik den - i 1000 stykker...ØV med øv på..

    Ha en go uge - forhåbentlig med masser af maling på fingrene :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev så glad for kort og fjertryk. Kortet er SÅ fint og personligt. Det er en god ide at trykke på avispapir. Hvor har du de fine bogstavklistermærker fra?
      Smil fra mig til dig!

      Slet
    2. Det gør mig rigtig glad at sagerne faldt i god jord :-) Bogstaverne er nogle jer selv har lavet; jeg har en Big shot og dertil hørende bogstav die cuts (skæreskabeloner)

      Klisterpapiret er fra Søstrene, som har A4 ark i samme farver som bunker af dots i div. kulører (og med din forkærlighed for dots så har du vel også været forbi??? Hvis du har én i nærheden!?) Ellers skal jeg straks sende nogle til dig!!? Evt. også bogstaver, hvis du er interesseret :-) De er lidt fine fordi man både kan bruge det yderste og det inderste.... (og jeg deler hjertens gerne :-) )

      Slet
    3. Hvor er du sød! De er så fine de bogstaver du kan lave.

      Jeg har dots i div. neonfarver og størrelser. De er gode at dekorere med på kort, til gaveindpakning, collager, på glas mm. Rigtig god weekend til dig!

      Slet
  2. Heldige dig, sikken en fin gave

    SvarSlet
    Svar
    1. En smuk personlig gave. Det er virkelig noget jeg værdsætter :-)

      Slet